Το ΓΕΛ Θρακομακεδόνων συνεχίζει να προσφέρει στους μαθητές του πλούσιες εκπαιδευτικές εμπειρίες και αξέχαστες στιγμές. Από επιστημονικές επισκέψεις σε κορυφαία ερευνητικά ιδρύματα, μέχρι τη συμμετοχή σε δράσεις πολιτιστικού και αθλητικού χαρακτήρα, το σχολείο καλλιεργεί τη γνώση, τη δημιουργικότητα και το ομαδικό πνεύμα.
Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές του πεδίου υγείας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, γνωρίζοντας από κοντά τον κόσμο της επιστημονικής έρευνας. Παράλληλα, συμμετείχαν σε μια μοναδική βιωματική δράση για το αρχαίο θέατρο, όπου κατασκεύασαν θεατρικά προσωπεία και δραματοποίησαν το έργο “Ο Δικαιόπολις”. Τέλος, η σχολική ομάδα βόλεϊ κοριτσιών κατέκτησε τη 2η θέση στο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανατολικής Αττικής, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση και το αγωνιστικό τους πνεύμα.
Επίσκεψη στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών
Οι μαθητές του πεδίου υγείας του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων είχαν τη μοναδική ευκαιρία να επισκεφθούν το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ), έναν από τους κορυφαίους ερευνητικούς φορείς της χώρας. Το ΙΙΒΕΑΑ ειδικεύεται στη βιοϊατρική έρευνα, διαθέτοντας υπερσύγχρονα εργαστήρια και επιστήμονες που συμβάλλουν στην κατανόηση και την αντιμετώπιση σοβαρών ασθενειών, όπως ο καρκίνος, οι νευροεκφυλιστικές παθήσεις και οι λοιμώξεις.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους εργαστηριακούς χώρους του Ιδρύματος και παρακολούθησαν από κοντά τις προηγμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη επιστημονική έρευνα. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με ερευνητές, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις προοπτικές και τις προκλήσεις στον τομέα της υγείας. Μέσα από αυτήν την εμπειρία, οι μαθητές απέκτησαν σαφέστερη εικόνα για τις επαγγελματικές επιλογές στον χώρο της ιατρικής και της βιοϊατρικής έρευνας, ενώ εμπνεύστηκαν από το πάθος των επιστημόνων για την καινοτομία και τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής.
Συμμετοχή στην Εκπαιδευτική Δράση για το Αρχαίο Θέατρο
Στις 6 Φεβρουαρίου, το ΓΕΛ Θρακομακεδόνων συμμετείχε σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση, που διοργάνωσε το Τμήμα Αρχαιολογίας και Ιστορικής Έρευνας του Δήμου Αχαρνών, αφιερωμένη στη γέννηση και την εξέλιξη του αρχαίου θεάτρου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία του αρχαίου θεάτρου, να μάθουν για τους μεγάλους τραγικούς και κωμικούς ποιητές και να ενημερωθούν για την αναβίωση του αρχαίου δράματος στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο αρχαίο θέατρο των Αχαρνών και στη σημασία της ανάδειξης και αξιοποίησής του για την τοπική κοινωνία.
Δημιουργική Συμμετοχή των Μαθητών
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε βιωματικές δραστηριότητες:
- Κατασκευή θεατρικών προσωπείων: Με την καθοδήγηση ειδικών, μαθητές δημιούργησαν προσωπεία χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της γυψόγαζας πάνω σε καλούπι.
- Δραματοποίηση του έργου “Ο Δικαιόπολις”: Σε μια διασκευή της κωμωδίας “Αχαρνής” του Αριστοφάνη, οι μαθητές υποδύθηκαν ρόλους, εκφράστηκαν δημιουργικά και ήρθαν σε άμεση επαφή με τη δύναμη του θεάτρου, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση αρχαιολόγων.
Η δράση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, χάρη στη συμβολή των εκπαιδευτικών Κόλλια Ελισάβετ (ΠΕ02) και Κωστινούδη Αναστασία (ΠΕ02). Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές των τμημάτων Β1 και Β3 που συμμετείχαν με ενθουσιασμό!
Συμμετέχοντες Μαθητές στη Δραματοποίηση:
- Ντόρντας Γιώργος (Β3) – Δικαιόπολης
- Μαρμαρά Μαρία (Β2) – Γυναίκα Δικαιόπολη
- Ξυδέα Κατερίνα (Β3) – Κόρη Δικαιόπολη
- Αρβανίτη Δήμητρα (Β1) – Αμφίθεος
- Γκρόπα Νεφέλη (Β1) – Λάμαχος
- Πολυπόρτης Μιχάλης (Β3) – Στρατιώτης Λαμάχου
- Παγώνας Αντώνης (Β3) – Αχαρνεύς
- Μαρκουλάτος Δημήτρης (Β3) – Αχαρνεύς
- Ντόγκας Ορφέας (Β3) – Αχαρνεύς
- Βρεττός Φάνης (Β1) – Αχαρνεύς
- Παρδάλη Στέλλα (Β3) – Ειρήνη
- Ζουγρή Βάσια (Β1) – Αφηγήτρια
- Προβίδα Δανάη (Β3) – Αφηγήτρια
- Λιάκος Κωνσταντίνος (Β3) – Κήρυκας
2η Θέση στο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ Κοριτσιών Ανατολικής Αττικής
Τέλος, μια ακόμα σημαντική διάκριση σημείωσε το ΓΕΛ Θρακομακεδόνων, κατακτώντας τη 2η θέση στο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ Κοριτσιών Ανατολικής Αττικής. Η ομάδα των κοριτσιών απέδειξε αγωνιστικό πνεύμα, πειθαρχία και ομαδικότητα, καταφέρνοντας να διακριθεί ανάμεσα σε πολλές δυνατές ομάδες της περιοχής.
……………………………………………………………..