Κόστισε όσο πέντε  «Ολυμπιακές»

ΑΡΘΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Είναι δυνατόν να έχουν δαπανηθεί 15 δις ευρώ και να έχουμε εν έτη 2023 μετωπική σύγκρουση τρένων;

Η απάντηση όπως διαπίστωσε το πανελλήνιο είναι ναι. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας μετά από τόσα λεφτά να ζούμε τέτοιες τραγωδίες και να χάνουμε την ήδη μειούμενη νεολαία μας με τέτοιο άδικο τρόπο.

Σύμφωνα με στοιχεία, μόνο κατά το διάστημα 2000-2011, το Δημόσιο δαπάνησε 4,6 δισ. ευρώ, ενώ την περίοδο 2001 έως το 2008, οι δαπάνες της ελληνικής πολιτείας που σχετίζονται με τον ελληνικό σιδηρόδρομο διαμορφώθηκαν σε 2 δισ. ευρώ.
Το κεντρικό κράτος παρείχε αφειδώς κρατικές ενισχύσεις φτάνοντας κάποια στιγμή μπροστά στο αδιέξοδο του μνημονίου. Στο τέλος για να το πούμε απλά ο ΟΣΕ έφθασε να βαρύνει το κράτος με ποσό σχεδόν πενταπλάσιο των οφειλών της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Και όμως φτάσαμε στο 2023 να έχουμε ένα τραγικό δυστύχημα δείχνοντας πως ο ΟΣΕ υπήρξε διαχρονικά μία μαύρη τρύπα που κατάπινε λεφτά. Το πρόβλημα αποτυπώνει διαχρονικές στρεβλώσεις που δεν μπορούν να μας αφήνουν αδιάφορους καθώς παρόμοιες στρεβλώσεις υπάρχουν και σε πιο χαμηλά κλιμάκια.

Η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος χωρίς να φτάνει στον πολίτη πρέπει να σταματήσει. Τώρα. Πριν ξανασυζητήσουμε την επόμενη τραγωδία.

Μοιραστείτε το…